Här ser du våra vanligaste frågor och svar som vi hoppas hjälper dig att komma i vidare.

Kan man ha ett konto på flera hemsidor?

Ja, du skapar enkelt nya avdelningar och kontaktknappar. Dessa kan du sedan klistra in i obegränsat antal hemsidor.

Vad händer efter provperioden?

Vi kommer att kontakta dig för att se ifall du önskar fortsätta. Fortsätter du löper ditt konto på som vanligt. I annat fall kan du pausa eller stänga ner dit konto.

Hur många användare kan man vara?

Det finns inga begränsningar i antal. Vi har både stora kunder och små företag som använder tjänsten.

Behöver jag ange mitt kreditkort?

Nej. När du väljer att bli kund hanterar vi betalningen via faktura.

Var loggar man in?

Du loggar in på ”dittföretag.liveagent.se”. Det är även möjligt att skapa en helt egen inlogg under din egna domän, som tex. support.dittföretag.se

Hur lång bindningstid har jag?

Vi har inga bindningstider. Du är kund så länge du önskar.

Har ni supportavtal?

Om du har ett större bolag med många människor i kundtjänst erbjuder vi ett dedikerat supportavtal, beroende på hur omfattande integreringen är. I annat fall är all support kostnadsfritt.

Kan jag stå som avsändare?

Ja det kan du. Du använder dig då av dina egna loggor, egna mailadresser, egna mailmallar etc.

Hur ser chattknapparna ut?

Precis som du vill. Vårt system är designat för att sömnlöst kunna anpassas. Det betyder att du kan ladda upp egna design eller anpassa de förinställda chattknapparna och kontaktformulär.

Är detta ett system för kundtjänstärenden?

Ja. Förutom chatt innehåller systemet stöd för följande kundhanteringar: E-post, Twitter, Facebook, Kontaktformulär, Självhjälp, Kundkort, etc. Fördjupa dig gärna i funktionerna.

Hur kommer jag igång?

När du fyller i dina uppgifter kommer vårt team att förinställa ditt konto så att det passar ditt företag från första början. Du får sedan ett mail av oss och kan logga in.

Måste chatten vara igång?

Vi har kunder som enbart använder tjänsten som kundplattform utan att ha chatt inkopplat. Du väljer själv.

Vad händer när jag inte har tid att chatta?

Via snabbknappar bestämmer du enkelt chattens synlighet på din hemsida.

Funkar det i mobilen?

Ja! Hela systemet är mobilanpassat. Du kan dessutom ladda ner vår app i din telefon eller läsplatta.

Kan ni hjälpa mig komma igång?

Ja, vi hjälper dig och din personal med utbildning, design och tekniska frågor.

Varför skall jag välja er?

Vi är väldigt flexibla och nära till hands när det dyker upp frågor och önskemål. Dessutom har systemet väldigt omfattande supportfunktioner vilket gör att du tryggt kan växa i det och anpassa. Utvärdera först och se själv!