LiveAgent är det enklaste och mest prisvärda verktyget för att dina besökare skall få kontakt med dig via dina hemsida. Har du inte tid att svara direkt? Svara då enkelt via e-post när du väl har tid.
LiveAgent är ett komplett servicesystem för kundsupport. Den innehåller chatt, mailsupport, kopplingar till Facebook och Twitter, kunskapsbank (Helpdesk), kundportal, feedback- och kontaktformulär samt mycket mer. Det enkla webbaserade gränssnittet är tillgängligt från alla stationära och mobila enheter.
Enkelt och prisvärt sätt att kommunicera
Realtidshjälp till besökare
Genomsnittlig 26% ökning i konvertering
Ökad kundnöjdhet
Ger konkurrensfördelar
Du får i realtid insikt om vem som chattar, vem som väntar i kö, vem som besöker din webbplats och var besökaren kommer ifrån.
Se hur mycket tid kunderna spenderar på din hemsida och vad de tittar på. Börja chatta med besökare med endast en enkel knapptryckning.
Placera en chattknapp vart du önskar på din webbplats och börja besvara dina kunder via chatt. LiveAgent tillhandahåller färdiga & anpassningsbara chattknappar. Hittar du inte rätt stil för din online chattknapp? Oroa dig inte, då hjälper vid dig att designa en skräddarsydd chattknapp genom att ladda upp en bild eller att skriva en egen HTML-kod.
Se mer under Kundchatten för vår VIP support
Låt kunderna enkelt skicka filer medans de chattar med dina representanter. Gör hela processen enklare och snabbare.
Stå emot att leverera dålig kundsupport genom att låta dina kunder betygsätta responsen och svaren på dina supportagenter. Belöna dina bästa agenter och stötta de som underpresterar för tillfället. Identifiera negativa trender i din kundsupport och agera därefter.